pirmdiena, 2012. gada 16. aprīlis

"..uzsitam do, jo tā ir tava mīļākā krāsa"

dodoties pie kaimiņiem uz 15minūtēm,nekad nevajag atstāt vēl kādus darbiņus nepadarītus, jo mājās atnākot attopos, ka atkal esmu aizsēdējusies gandrīz divas stundas.
Ir atkal jauna nedēļa, jauna diena. Tā iesākusies vairāk kā brīnišķīgi. Man lūdzu vairāk šādas brīnišķīgas dienas.
Atklāju, ka man patīk izraisīt pārsteiguma skatienu citu cilvēku sejās. Tā ir laba sajūta. Vislabākā no pēdējā laikā piedzīvotajām.
Un mēs tak esam šai pasaulē, lai palīdzētu viens otram lidot, vai ne? Es lidoju. Ceļos spārnos ik dienu. Paldies par šo pasaules pavērsienu..
Ir nakts un bērnu laiks ir beidzies. Es dodos pie miera. un rīt jau būs jauna diena un jauna krāsa visai šai pasaulei.
Ak, gandrīz aizmirsu. Manam ritenim ir jauns zvaniņš. Tāds rozā. heh.. pat nedaudz smieklīgs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru