svētdiena, 2012. gada 22. aprīlis

pāris gadi un drusciņ prāta

Ir svētdienas vakars un šī ir bijusi fantastiska nedēļas nogale. Vislabākā pēdējo sešu mēnešu laikā.
Esmu pārdzīvojusi vienu, bet kopā piedzīvojusi divas skolas savā, pagaidām, negarajā mūžiņā. Katrā nodzīvoti daudzi gadi, iepazīti daudzi cilvēki. Citi palikuši parātā pie sliktajām atmiņām, citi pie pat ļoti labajām. Skatos kā apkārt esošie skolas biedri ar gadiem mainījušies. Kā paaugušies, kā atsvešinājušies. Skatos un domāju vai arī esmu tik ļoti mainījusies kā visi pārējie. Zinu, esmu paaugusies, pacēlusies nedaudz vairāk virs zemes, dažbrīd pat tuvu pie mākoņiem.. bet vai esmu kļuvusi manāma gudrāka? Man tas patiesībā būtu jājūt.. Kā es to varu atklāt un kā to var zināc un just citi, ja man pašai nav nekādas nojausmas..? Zinu tikai to, ka pa pēdējām nu jau trijām nedēļām esmu ļoti paaugusies. Kļuvusi prātīgāka, nedaudz atkal pacēlusies virs zemes, bet šoreiz jau nedaudz citā līmenī un druscītiņ prātīgākā paskatā. Laikam jau visa veida pieredze ir ļoti vajadzīga. ..

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru